Gwarancja

Gwarancja (dobrowolne zobowiązanie sprzedawcy, importera lub producenta odnoszące się do jakości produktu)
 Towary oferowane przez sklep Meble Estyma są objęte  2 LETNIĄ GWARANCJĄ PRODUCENTA.
Gwarancja jest dobrowolnym zobowiązaniem gwaranta i to on ustala jej treść. To gwarant decyduje zatem o tym, czy gwarancja zostanie udzielona oraz jakim zakresem odpowiedzialności zostaną objęte produkty.
Gwarantem nie musi być sprzedawca – może być nim producent lub dystrybutor.
O istnieniu gwarancji będziesz poinformowany najpóźniej w momencie wydania towaru.
Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą lub paragonem) oraz kartą gwarancyjną, która zawiera warunki gwarancji (uwaga: warunki gwarancji mogą być wydrukowane bezpośrednio na opakowaniu produktu lub w instrukcji obsługi).
WAŻNE
zachowaj dowód zakupu (faktury lub paragonu) oraz oryginalne opakowanie do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu;
zapoznaj się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producenta;
w przypadku wykrycia wady w produkcie kupionym w naszym sklepie i objętym gwarancją , prosimy o kontakt estymator2@o2.pl.
Aby reklamacja mogła zostać rozpatrzona, sprzedawca musi mieć możliwość zweryfikowania zasadności roszczeń poprzez stwierdzenie istnienia wady oraz podania przyczyn jej powstania. W związku z tym po wcześniejszych ustaleniach producent wysyła serwis techniczny pod wskazany adres. Bądź Ty – jako konsument masz obowiązek dostarczyć zakupiony towar do sprzedawcy,  jeżeli Twoja reklamacja zostanie uwzględniona zwrócimy Ci koszt dostarczenia rzeczy.

Rękojmia

(ustawowo uregulowany sposób dochodzenia przez Ciebie roszczeń od sprzedawcy)
Z tytułu rękojmi sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Kupującego za wady fizyczne i prawne towaru.
O wadzie fizycznej mówimy jeżeli rzecz:
nie ma właściwości, które powinna mieć;
nie ma właściwości, o których zapewniał sprzedawca lub reklama;
nie nadaje się do celu, o którym poinformował sprzedawca;
jest niekompletna;
jest nieprawidłowo zamontowana lub uruchomiona.
Wada prawna polega na tym, że sprzedany towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawami na rzecz osoby trzeciej.
W ramach uprawnień wynikających z rękojmi konsument możesz żądać:
wymiany towaru na nowy;
naprawy towaru;
obniżenia ceny;
odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
Gdy dokonujesz wyboru między powyższymi żądaniami, pamiętaj o następujących zasadach:
nie możesz żądać odstąpienia od umowy, jeżeli wada ma charakter nieistotny;
kiedy żądasz obniżenia ceny, powinieneś określić wartość, o którą cena ma zostać obniżona.
Aby zgłoszona przez Ciebie reklamacja została rozpatrzona powinieneś wysłać ją  na adres e-mail: estymator22o2.pl

Kontakt

Zadzwoń: 785 710 001

Napisz: estymator2@o2.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.